(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-WJW6KZ7');

Waarmee kunnen we je helpen?

Heeft Makeonline een helpdesk?
+

Ja, Makeonline heeft een helpdesk en uiteraard omvat onze standaard dienstverlening toegang tot onze helpdesk voor support, ondersteuning en vragen. Soms wil je graag meer weten over wetten of wetswijzigingen, maar het uitzoeken daarvan kost tijd. Of je bent op zoek naar hulp bij het toetsen van jouw compliance organisatie en status. Deze vragen kun je natuurlijk aan ons voorleggen. Ons team beschikt over zowel technische als juridische expertise om hierin te ondersteunen. Afhankelijk van de aard en omvang van de vraag krijg je direct antwoord of bij omvangrijkere vragen maken we in overleg vooraf afspraken over eventuele kosten.

Biedt Makeonline ook hulp?
+

Wij bellen onze Makeonline klanten elk kwartaal na als onderdeel van het abonnement. Daarbij stellen wij gerichte inhoudelijke vragen om je te prikkelen over bijvoorbeeld een nieuwe wet of over de wijziging van de scope van bestaande wetgeving, om te toetsen of deze wetgeving van toepassing is (geworden) voor jou. 

Elk jaar vindt er een evaluatiegesprek plaats, waarbij de uitgangspunten, keuzes en scope van de dienstverlening en het register opnieuw tegen het licht worden gehouden. Ook dit is een toets op de volledigheid van onze dienstverlening.

En bij alles maken we natuurlijk gebruik van de kennis en ervaring van onze meer dan 70 collega's!

Wil je meer weten? Janinehelpt je graag verder.

Neem contact op jmi@kwa.nl +31 (0)33 - 422 13 74