(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-WJW6KZ7');

Waarmee kunnen we je helpen?

Heeft Makeonline een helpdesk?
+

Uiteraard is standaard onderdeel van onze dienstverlening dat u toegang heeft tot onze Makeonline Helpdesk voor support, vragen en ondersteuning. Soms wilt u graag meer weten over wetten of wetswijzigingen, maar het uitzoeken daarvan kost tijd. Of u bent op zoek naar hulp bij het toetsen van uw compliance organisatie en status. Deze vragen kunt u natuurlijk aan ons voorleggen. Wij hebben zowel technische als juridische kennis in huis om u daarbij te helpen. Afhankelijk van de aard en omvang van uw vraag krijgt u direct antwoord. Bij omvangrijker vragen maken we in overleg met u vooraf afspraken over eventuele kosten.

Biedt Makeonline ook hulp?
+

Wij bellen onze Makeonline abonnees elk kwartaal na als onderdeel van het abonnement. Daarbij stellen wij gerichte inhoudelijke vragen om je te prikkelen over bijvoorbeeld een nieuwe wet of over de wijziging van de scope van bestaande wetgeving, om te toetsen of deze wetgeving van toepassing is (geworden) voor jou.
Elk jaar voeren we een evaluatiegesprek, waarbij de uitgangspunten, keuzes en scope van de dienstverlening en het register opnieuw tegen het licht worden gehouden. Ook dit is een toets op de volledigheid van onze dienstverlening.

En bij alles maken we natuurlijk gebruik van de kennis en ervaring van onze meer dan 70 collega's!

Wil je meer weten? Janinehelpt je graag verder.

Neem contact op jmi@kwa.nl +31 (0)33 - 422 13 74